عکس های عروس و داماد باحال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
MAHVASH همه جا در تاریخ : 1393/5/7/2 - - گفته است :
عید سعید فطر بر شما مبارکباد

<-CommentGAvator->
MAHVASH همه جا در تاریخ : 1393/5/4/6 - - گفته است :
سلام وب زیبایی داری ولی با افزودن شعر و پیامک متنوع تر میشه غزلی از استاد کامران برایتان جهت چاب در وبلاگ زیباتان مینویسم
شعر

طوفانی

اثر:استاد رحیم دیندار متخلص به کامران



قصه ام طولانی است،شعرمن طوفانی است



عاشق بی باکم، عشق من عرفانی است



چتر در دست بگیر ، سوی من گر آیی



آسمان شعرم ، به خدا بارانی است



شعله می روید از ، شعر آتش ناکم



عذر می خواهم اگر، شعرم آتشدانی است



گریه من جاری ، شده در ابیاتم



شعر من پر درد است ، درد من پنهانی است



آمده جغد به باغ ،داده جولان به زاغ



آنکه افتاده به چاه ،مرغ خوش الحانی است



روح در مغز نهان ، عشق در قلب روان



سینما خانه ما ، دیدنش مجانی است



این جهان دهکده ایست ، طول و عرضش محدود



خانه اش شیشه ای و ، حاصلش ویرانی است



این جهان در نظر ، عرفا دانی چیست



ظاهرش اهل دل و ، باطنش شیطانی است



سرمه چشم منست ، خاک ایران عزیز


شاعر ایرانم شعر من ایرانی است



گفتی از مال جهان ، تو چه اندوخته ای



حاصل عمر منت ، دفتر و دیوانی است



تا او داد مرا ، بالی از علم و هنر



دیدم آنرا که به صد،درد من درمانی است



تا که کامران به رخش نظری کرد بگفت



یا کنون من اویم ،یاکه کامرانی او ست


<-CommentGAvator->
نازیلا مهرگان در تاریخ : 1393/5/2/4 - - گفته است :
سلام وبلاگ جالبی داری خیلی خوشحال میشم با وبلاگت تبادل لینک کنم برای تبادل لینک که موجب افزایش بازدید 2تامون میشه وارد این سایت شو . www.link.chichandshop.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دخترونه و پسرونه و آدرس nabveb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com